افتخارات پی‌درپی برای نماینده رسمی نیسان در ایران




۲۴ام خرداد ۱۳۹۷ ماشین و خودرو

«جهان نوین آریا» در نظرسنجی از مشتریان دوباره رأی اعتماد گرفت

مطابق با آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شرکت جهان‌نوین آریا، نمایندگی رسمی نیسان در ایران موفق شد برای سومین بار متوالی رتبه نخست در زمینه رضایتمندی مشتریان از فروش محصولات را در میان شرکت های عرضه‌کننده خودرو – اعم از واردکنندگان و تولیدکنندگان – در کشور کسب کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،نماینده رسمی نیسان در ایران، باز هم قهرمان نظرسنجی مشتریان شد. امیرحسن امیری، معاون فروش و خدمات پس از فروش نماینده رسمی نیسان خبر داد: مطابق با آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شرکت جهان‌نوین آریا، نمایندگی رسمی نیسان در ایران موفق شد برای سومین بار متوالی رتبه نخست در زمینه رضایتمندی مشتریان از فروش محصولات را در میان شرکت های عرضه‌کننده خودرو – اعم از واردکنندگان و تولیدکنندگان – در کشور کسب کند. در گزارش منتشر شده از طرف ISQI، ۱۵ شرکت عرضه‌کننده خودرو مورد بررسی قرار گرفتند. امیری اظهار کرد: پیش از این نیز شرکت جهان‌نوین آریا طبق گزارش سه‌ماهه سوم (پاییز) و سه‌ماهه دوم (تابستان) سال ۹۶ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رتبه اول در زمینه رضایت‌مندی مشتریان از فرایند فروش را در میان همه شرکت‌های عرضه کننده خودرویی کسب کرده بود. طبق گزارش اخیر منتشر شده از سوی شرکت بازرسی، جهان‌نوین آریا توانست با کسب امتیاز ۷۹۳ از ۱۰۰۰، بالاترین امتیاز را به خود اختصاص دهد. این ارزیابی در ۴ زمینه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی، توجه به خواسته‌های مشتری، هزینه و زمان صرف‌شده و تحویل خودرو صورت گرفته و شرکت جهان‌نوین آریا موفق به کسب رتبه اول در هر ۴ شاخص و به‌صورت معدل رتبه یک در میان کلیه عرضه‌کنندگان شده است. گفتنی است این شرکت بالاترین امتیاز را در زمینه «اطلاع‌رسانی و پاسخگویی» بین ۴ شاخص دیگر کسب کرده است. در فرایند فروش نیز هدف‌گذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت امتیاز ۷۵۰ بوده و جهان نوین آریا تنها شرکتی است که این هدف را محقق کرده است. امیری همچنین بیان کرد: شرکت جهان‌نوین آریا در سال گذشته پیشرفت خوبی داشته و با همت کل مجموعه توانسته است در زمینه ارزیابی‌های فروش و خدمات پس از فروش دستاوردهای خوبی داشته باشد. شرکت جهان‌نوین آریا با علم به اینکه احترام به مشتری و توجه به خواسته‌های این عزیزان از پیش‌نیازهای موفقیت هر شرکت خودرویی محسوب می‌شود، همواره اهتمام ویژه‌ای به بهبود فرایندهای فروش داشته و با طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌ها و ارائه خدمات نوین و متمایز طبق استانداردهای نیسان در زمینه تکریم و احترام به مشتری همچون طرح تحویل ناب، توانسته است به بهترین شکل در جهت رضایت مشتریان گام بردارد.



مطالب پیشنهادی