طرح امداد نوروزی 97 سایپا تجلی تکریم و احترام به مشتریان است




۲۲ام اسفند ۱۳۹۶ ماشین و خودرو

به
گزارش پروفسور استون، مدیر عامل سایپا یدک در مراسم آغاز طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا گفت:
در طرح امداد نوروزی ۹۷ گروه سایپا در نظر دارد تا خدماتی توام با تکریم و احترام
را به مشتریان ارائه نماید.

به
گزارش خبرنگار پروفسور استون، اردشیر امینی اظهار
داشت: طرح خدمات و امداد ۹۷ سایپا تجلی گر
انسجام و برنامه ریزی در تمامی حوزه های گروه خودروسازی سایپاست که در این مدت بروز
و ظهور خواهد کرد.

وی
در ادامه با اشاره به تنوع تولید و واردات خودرو به کشور بر لزوم چابک سازی جریان خدمات
پس از فروش شرکتها تاکید کرد و افزود: با چابک
سازی خدمات و طرح های امدادی و بکار گیری روش های نوین، شاهد توسعه کسب و کار و کیفیت در خدمات و رضایت
مشتریان خواهیم بود.

وی
با اشاره به میانگین زمان انتظار در ارائه خدمات امدادی در طرح نوروزی سال گذشته گفت:
میانگین این زمان در سال گذشته ۳۱ دقیقه بود که با تلاش و برنامه ریزی امسال این زمان
را به ۲۸ دقیقه کاهش می دهیم که قطعا باعث رضایت بیشتر مشتریان خواهد شد.

مدیرعامل
سایپا یدک همچنین با اشاره به تاکید مدیرعامل گروه مبنی بر توجه به زنجیره تامین گفت:
در این راستا در نظر داریم با رفع نواقص و مشکلات بهترین زنجیره تامین قطعات را فراهم
نموده و احساس امنیت را در مشتریان افزایش دهیم
 و
در قالب انسجام موجود با شرکت امداد خودرو، تلاش می کنیم این مساله در گروه سایپا تجلی
یافته و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه نماییم.

وی
همچنین از اقدامات سایپا یدک در تامین به موقع قطعات خبر داد و اظهار داشت: در کلیه
عاملیت های مجاز و نمایندگی های سایپا یدک
تلاش شده تا در این زمینه مشکلی در تامین قطعات وجود نداشته باشد.

به
گفته وی سایپا بالاترین میزان مشارکت را با حدود ۴۶۰ نمایندگی را در کشور به ثبت رسانده
است.


مطالب پیشنهادی