تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف




۲۵ام آذر ۱۳۹۶ ماشین و خودرو

به گزارش اخبار خودرو ، دسترسی سریع به اخبار و اطلاعات جدید شرکت‌های بزرگ یکی از چالش‌هایی است که در بسیاری از شرکت‌ها و البته در همه کشورها وجود دارد. اینکه اخبار چگونه به بیرون مخابره شود تا ضمن اطلاع‌رسانی صحیح باعث بروز مشکل برای آن شرکت نشود بسیار مهم است.

در همین زمینه با محمدرضا حقیقی مدیر روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا به گفت‌‌و‌گو پرداختیم.

محمد رضا حقیقی

محمد رضا حقیقی

با توجه به شناخته‌شده بودن محصولات گروه خودروسازی سایپا، دلیل این شرکت برای حضور در نمایشگاه خودروی بندرعباس چیست؟
با توجه به سیاست‌های کلان مدیریت گروه خودروسازی سایپا درخصوص تقویت عملکرد این گروه و همچنین خدمت‌رسانی استانی و فروش‌ خودرو در استان‌ها با شرایط ویژه، تصمیم گرفتیم در سومین نمایشگاه استان هرمزگان که در شهر بندرعباس برگزار می‌شود، حضور پیدا کنیم. قصد ما این است که محصولات مختلف گروه خودروسازی سایپا را برای نمایش و ارائه به مشتریان در این نمایشگاه عرضه کنیم.

با توجه به اینکه شما به‌تازگی در این جایگاه قرار گرفته‌اید، می‌خواستم بدانم برای تسریع در ارتباط و اخبار گروه خودروسازی سایپا چه برنامه‌هایی دارید تا سرعت انتقال اخبار افزایش پیدا کند؟
یکی از سیاست‌های مدیریت کلان مجموعه، نحوه ارتباط با مشتریان است. یعنی جوابگویی، صراحت و شفافیت برای ما بسیار حائزاهمیت است. در مجموعه جدید سایپا، با دستور آقای جهرودی مدیرعامل سایپا، معاونت ارتباطات و امور مشتریان تاسیس شده است. این معاونت و زیرمجموعه ما در حوزه روابط عمومی و خصوصا حوزه رسانه به‌صورت مستقیم جوابگوی امور مشتریان هستند و در این خصوص کاملا شفاف عمل می‌کنند.

بعضا نیاز به صحبت مستقیم با یکی از مدیران پیش می‌آید اما مدیران عمدتا خبرنگاران را به روابط‌عمومی‌ها وصل می‌کنند. آیا برای تغییر این سیاست برنامه‌ای دارید؟
ما برای تنویر افکار عمومی و در حقیقت ارائه اطلاعات صحیح به مشتری و مخاطب، قسمت ارتباط با رسانه داریم که از زیر مجموعه‌های روابط عمومی شرکت سایپا است. تمام تلاش ما این است که ارتباط بسیار موثری با اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها داشته باشیم تا بتوانیم با سرعت بیشتر اطلاعات موردنیاز اصحاب رسانه و دوستان در خبرگزاری‌ها را در اختیارشان قرار دهیم.



مطالب پیشنهادی